Generowanie leadów
Generowanie leadów sprzedażowych to efektowne wykorzystanie czasu i zasobów sprzedażowych. Polega na rozmawianiu z osobami potencjalnie zainteresowanymi, które pochodzą z konkretnych firm, działów. Generowanie leadów, czyli sprzedawca sprzedaje tylko tym, co chcą kupić. Aby znaleźć taką osobę, należy odpowiednio przeprowadzić kampanię marketingową, gdzie głównym zadaniem jest zebranie odpowiednich danych. Pozwala to na wygenerowanie identyfikacji.
Najczęściej wystarczy imię i nazwisko. Jednak ważne jest także zwrócenie uwagi na to jak dana osoba się zachowuje, w jaki sposób rozmawia z nami, dzięki czemu możemy zauważyć, czy jest w jakikolwiek sposób zainteresowana zakupem. Kolejnym etapem jest przekazanie danych kontaktowych dla firmy sprzedażowej, przez firmę prowadzącą kampanię. Cały ten proces to klasyfikacja leadów, czyli ocena spełniających wymagań. Do takich celów służyć może również specjalne oprogramowanie i narzędzia do prowadzenia automatycznego marketingu. Dzięki temu zyskujemy szeroką grupę potencjalnych klientów, oszczędność czasu i pieniędzy wydanych na dodatkowe reklamy, wzrost skuteczności działań marketingowych.
Najnowsze komentarze